יום ראשון, 9 באפריל 2017

מה חיות חושבות?

האם כשזבוב עף מעל לגלובוס, הוא חושב לעצמו, וואוו עפתי גבוה מדי?

האם כשציפור מתיישבת על מרפסת, היא חושבת לעצמה, איזה יופי, בנו לי פה עמדת תצפית? 

האם כשכלב יוצא להליכה עם הבעלים שלו, הוא חושב לעצמו, אני מקווה שהפעם לפחות הוא יקח אותי למקום אחר מאיפה שיצאנו?

האם כשחתול רואה פנסים דלוקים של אוטו, הוא חושב לעצמו, מעניין אם הפנסים האלה יעברו אותי כאילו אני אוויר?

האם כשקוף רואה בן אדם, הוא חושב לעצמו, לעזאזל, זה מה שיצא ממני אחרי מיליוני שנות אבולוציה?

האם נמלה חושבת לעצמה לקחת פטור משקל של רק עד פי 10 ממשקל גופה?

האם כשיתוש עף ליד האוזן שלנו, הוא חושב לעצמו, מעניין, הצד הזה פחות מסריח מהצד השני?

האם כשציפור קטנה טסה עם הלהקה שלה, היא חושבת לעצמה: נו, מתי נגיע כבר?

האם כשתרנגול מתעורר בבוקר, הוא חושב לעצמו, אהה, לא העירו אותי, אז אני אעיר את כולם?

האם כשדג שוחה באקווריום קטן, הוא חושב לעצמו, אההה מה זה המקום הזה? עדיין לא ביקרתי פה

האם כשפרה רואה שטחי דשא עצומים, היא חושבת לעצמה, פתחו פה מבצע של אכול כפי יכולתך?

תגובה 1:

  1. חחח..איזה רעיון מגניב.. ממש יפה!!! כל הכבוד על הרעיון...

    השבמחק