יום שלישי, 11 בדצמבר 2018

שירים, מה הם אומרים?

"אין לי, חוץ ממך, כלום" (רמי קליינשטיין): אחרי שנפרדת מריטה, תגיד ת‘אמת, בלי ריטה באמת אין לך כלום? כי ממה ששמעתי, דווקא מצאת תחליף מהר מאוד.

"זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה ישתחרר" (שלמה ארצי): זה רק אני, או שהשיר הזה נשמע כאילו הוא מדבר על עצירות?

"אני אפס" (בן ארצי): סוג של הפוך על הפוך כי דווקא כשהוא ירד על עצמו, הדיסק שלו נמכר בהמוניו ובדיסק לאחר מכן, כשהוא נרגע קצת, המכירות לא היו משהו ומאז נעלמו עקבותיו.

"אלף נשיקות, לך אהובתי" (יהורם גאון): מתי לאחרונה עברת סדנה למניעת הטרדה מינית?

"לא עובדת בשביל אף אחד" (סי היימן): היא קצת שכחה שהיא עבדה בשביל חברת התקליטים שלה, שלקחה לה חלק לא מבוטל מההכנסות.

"יום אחד אולי אפרוש כנפיים" (מרגול): נשמע כמו פרסומת סמויה לרד בול.

"יש אנשים מגולגלים בתוך נייר עיתון" (טיפקס): טיפקס זה כנראה לא רק שם הלהקה וכל מילה נוספת מיותרת.

11 תגובות:

  1. מה הן המלים אם לא שתיקה...

    השבמחק
  2. חמוד :-) תמשיך,
    קצת דומה לסגנון של ארץ נהדרת

    השבמחק
    תשובות
    1. השימוש בדו מובנויות, סוג של שנינות.
      אני אדם רציני. הפוסט העלה לי חיוך. וכעת אני אספר לך,
      אתה יודע שניתן לעשות גם לנו את זה דרך הבלוגים.
      עניתי תשובה לאמא טריה דרך הפורום בה אני כותבת וחזרו אלי בהתקפה הומאופטים. ולא היה שם הומור כלל. עיוות התשובה שלי מופיעה בגוגל למרות שעניתי לעניין. אצל זמרים סלבריטאים ניתן לרדת עליהם. הם משאירים עקבות של כל ההתרחשויות הרגשיות שלהם. ואנחנו יכולים לצחוק. השאלה היא האם הם צוחקים איתנו.

      מחק
    2. מאוד פשוט לקחת חלקי משפט ולשנות את הכוונה שלו או את ההקשר שלו רק על פי החלק במשפט (או השיר) שנוח לנו :)
      מספיק לראות חדשות ולקרא עיתונים בשביל לראות כמה זה נפוץ. ושם זה לא נעשה בשביל ההומור.

      מחק
  3. יפהה ,"אהבתי וליבבתי"...

    השבמחק
  4. "אל יפול רוחכם - עליזים מתרוננים" (ביאליק): לעידוד הלהט"בים במאבקם.

    השבמחק
  5. שיר הוא לא של מי ששר אותו, הוא קודם כל של מי שכתב אותו
    אמור מעתה:

    "אלף נשיקות לך אהובתי" (מירית שם-אור)
    "יום אחד אולי אפרוש כנפיים" (רחל שפירא)

    וכו' וכו'

    השבמחק