יום ראשון, 5 במרץ 2017

שיטה חדשה לשימור לקוחות

לפני מספר שנים, הזמנתי מנקה לדירתי על מנת שתנקה אותו (בכל זאת, מנקה, מה ציפיתם?).

כבר ב"פגישה" הראשונה, בעוד אני עובר איתה בדירה על מנת להראות לה מה צריך לנקות ואיך, היא שואלת על בת זוג. כשאמרתי לה שאין, היא שאלה אם אפשר להכיר לי מישהי. סירבתי בנימוס והמשכתי בחיי בעוד היא המשיכה לנקות את הדירה שלי במשך מספר חודשים עד שנאלצנו להיפרד "כידידים".

בלי קשר, לא הרבה זמן לאחר מכן, נפגשתי עם סוכנת הביטוח שלי על מנת לעבור על פרטי הביטוח שלי (בכל זאת, סוכנת ביטוח, מה ציפיתם?). בעוד אנחנו עוברים על הפרטים, זה קרה שוב. גם היא שאלה אותי על בת זוג. הפעם אמרתי לה שיש לי (באמת הייתה לי) אז היא התבאסה ואמרה שהיא רצתה להכיר לי את ראש הצוות אצלן במשרד. "בחורה מתוקה", היא הוסיפה. הפגישה הסתיימה וכל אחד הלך לדרכו.

בסוף אותה פגישה, נזכרתי במקרה המנקה ואז נפל לי האסימון. מדובר, כנראה, בשיטה חדשה לשימור לקוחות. הרי אם המנקה הייתה מכירה לי מישהי, היה לי יותר קשה לפטר אותה כי בכל זאת, זה לא נעים. אותו כנ"ל עם הסוכנת שרצתה לשמר אותי אצלה בתור לקוח, על ידי כך שתכיר לי מישהי, ועוד מהמשרד עצמו, כך שיהיה לי קשה יותר להתנתק מהן (במקרה הזה, מהמשרד שלהן).

מעניין אם השיטה הזו תצבור תאוצה גם לתחומים אחרים.

10 תגובות:

  1. ואם כבר רווק שמחפש מנקה, אז לי דווקא היה קשה למצוא מנקה לדירה וכל אלו שהתקשרתי אליהן (דרך האינטרנט) סירבו בכל תוקף לבוא לנקות דירה של גבר שגר לבד (למרות שאמרתי שאין לי כל כוונה להיות בדירה בזמ הניקיון).

    השבמחק
    תשובות
    1. לא. ברחובות.

      מחק
    2. נסה למצוא מנקה בתל אביב... אז באמת תגלה חוויות חדשות בתחום הזה

      מחק
  2. מצד שני זאת יכולה להיות אחלה דרך להעיף נותן שירות ...

    השבמחק
  3. ואני רק שואל מדוע סירבת בנימוס לשתיהן...?

    השבמחק
    תשובות
    1. למנקה אמרתי לא כי לא אהבתי את רעיון השידוך בלי שבאמת מכירים את שני הצדדים (היא לא באמת הכירה אותי) ולסוכנת אמרתי לא כי כבר הייתי בזוגיות.

      מחק
  4. לפעמים סיגר הוא רק סיגר

    השבמחק
  5. מתוחכם ביותר!

    השבמחק
  6. חחחח, מעניין אם זו באמת השיטה ומעניין איך בנים מיישמים אותה...

    השבמחק