יום חמישי, 30 במרץ 2017

סדר עדיפויות

הרשומה מבוססת על סיפור אמיתי.

בחור אחד הגיע לעבודה כמו כל בוקר רגיל. בשעות הצהריים הוא התחיל להיות רעב.
סדר עדיפויות, מקום 1: אני רעב, אני צריך אוכל.

יצא הבחור מהדלת הראשית וגילה שיורד גשם.
סדר עדיפויות, מקום 1: לא רוצה להרטב, אני צריך מטריה.
סדר עדיפויות, מקום 2: אני רעב, אני צריך אוכל.

חזר הבחור למשרד, לקח מטריה ורץ לקנות לעצמו אוכל בזמן שהוא מחזיק מטריה. כשסיים, רץ חזרה למקום העבודה על מנת לאכול. כאשר עלה במדרגות לכיוון הכניסה לבניין, הוא נפל ושבר את הרגל.
סדר עדיפויות, מקום 1: נשברה לי הרגל וכואב, אני חייב להגיע למיון.
(העובדה שעכשיו הוא גם רטוב כולו וגם רעב מאוד, כבר לא עניינו אותו)

כמו שאתם רואים סדר העדיפויות שלנו הוא דבר גמיש מאוד והוא לא תמיד נתון לשליטתנו. דברים שהיו במקום הראשון ברגע אחד, ברגע אחר כשמשהו (לא צפוי) קורה, הם אפילו לא נמצאים אצלנו ברשימה.

5 תגובות:

  1. אם הוא רק היה מזמין צהריים במשלוח...

    השבמחק
    תשובות
    1. מאז הוא התחיל להביא אוכל מהבית בתדירות גבוהה יותר

      מחק
  2. חבל רק שגרמת לגיבור שלך הרבה תלאות כדי להעביר את הנקודה, במקום לשתף דף בויקיפדיה
    https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D

    השבמחק
    תשובות
    1. המציאות העבירה אותו את התלאות האלה, אני רק השתמשתי בהן לצרכי :)

      ברשימת הצרכים הבסיסיים של מאסלו מופיע המזון אבל לא מופיע "טיפול ברגל שבורה", שמבטל אפילו את הצורך הבסיסי שלנו במזון.

      מחק
  3. צודק בהחלט וצריך לדעת לא להתבאס מסדר העדיפויות ה"חדש" שלנו.

    השבמחק