יום חמישי, 29 במרץ 2018

לא כל מחלה היא שפעת החזירים

בשנת 2009 התחוללה בעולם מגפת שפעת החזירים.

להיות חולה באותה תקופה הפכה אותך למוקצה. אחרי לא מעט שנים שבהן לא הייתי חולה, זה הגיע גם אלי. זה התחיל איפהשהו בסופהשבוע וגלש לתוך השבוע עצמו. תכלס, היה לי הכל חוץ מחום, מה שכנראה מבטל את האפשרות שמדובר בשפעת החזירים המפורסמת. אם אתם חושבים שזה עזר לי איכשהו, אתם טועים.

אמנם הקול הסקסי (אההמממ... הצרוד) שהיה לי, שיכנע את כולם שאני באמת חולה אבל פתאום גם צרידות הפכה למחלה מדבקת שאמורה לסגור אותי בבית ולא לראות אף אחד. היה משעשע להודיע בעבודה שאני לא מגיע ומהצד השני שאלו אותי מי אני והאם אני עובד שם. אני בטוח שהם בעצמם לא רצו שאגיע לעבודה ובדיעבד הסתבר שיצאה הנחיה בעבודה לא להגיע אם חולים. אני עובד ממושמע, פועל על פי ההנחיות, כולל כאלה שלא ידעתי על קיומן, העניין הוא שגם החברים התחילו להיבהל.

ידידה אחת המליצה לי על מרק עוף, היא שכחה שמאז שפעת העופות, מרק עוף כבר לא נמצא ברשימת תרופות הסבתא. ידיד אחר סיכם להיפגש איתי, כולל מקום ושעה אבל בסוף הוסיף: אבל אם אתה מרגיש ככה, אני לא מגיע. רגע, מי חולה פה? אני או אתה?

כששאלו אותי איך אני מרגיש הייתי עונה: אם הייתי יכול, הייתי אומר (פיזית) שאני מרגיש טוב אבל כשנשמעים כמו אחרי עישון כבד (ועוד אחד כמוני שלא מעשן בכלל), זה ממש לא נשמע אמין ובטח שלא משכנע.

באותה תקופה קראתי, שעל מנת להסיר ספק, גם אם לא ידועה הסיבה האמיתית למותו של אדם הוחלט לומר שזה משפעת החזירים. יש לפחות 2 מקרים (השלישי מוטל בספק) בהם הוכרזו מתים כקורבנות השפעת למרות שלא בטוח שבכך מדובר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה