יום ראשון, 8 במאי 2016

ברוכים הבאים לבלוג

במשך שנים רצו לי הגיגים בראש. ככל שעבר הזמן, היה לי קשה לזכור את כולם, הם היו יוצאים לפי נושא השיחה. באיזשהו שלב הבנתי שכדאי מאוד שאכתוב אותם כדי שלא ילכו לאיבוד. אני בטוח שחלקם אכן נאבדו, מחכים להקשר הרלוונטי שיוציא אותם שוב מהמעמקים.

אחרי מספר שנים, הבלוגים החלו לצבור תאוצה והפכו להיות הכלי שדרכו יכלת לומר לעולם את כל אשר על ליבך ואפילו לקבל על כך תגובות. רוב האנשים שמרו על אנונימיות, אחרים הפכו את הבלוג שלהם לכלי עסקי ואני? כל מה שרציתי זה למצא מקום לשפוך החוצה את ההגיגים שרצו לי בראש ללא מנוחה.

בכל פעם שאמרתי שיש לי בלוג, השאלה הראשונה הייתה "באיזה נושא?". לא הייתה לי תשובה כי אין נושא אחד אמיתי לבלוג. ההגיגים שלי קשורים להמון תחומים, הם מפוזרים ומגוונים.

הגילגול הראשון של הבלוג שלי, נפתח באתר תפוז. אחרי מספר שנים והמון רשומות, הגעתי לרוויה והפסקתי לכתוב. כשגיליתי בפייסבוק את ה notes, העברתי את הרשומות מתפוז לפייסבוק. תוך כדי המעבר הזה, שמתי לב שזיק הכתיבה עדיין קיים אצלי וההגיגים? גם הם עדיין שם. את הרשומות שהעברתי מתפוז, שיפצתי, ועליהן הוספתי רשומות חדשות. לא מזמן פייסבוק שיפצו את ה feature הזה והפכו אותו לסקסי יותר, דבר שגרם לי להרגיש "בבית" בכל מה שקשור לבלוג שלי.

לצערי, עם השיפוצים החלו גם הבעיות. בנוסף, בעוד שהפייסבוק נשמע כמו מקום אידאלי לפרסם את מה שעל ליבך, כי קהל היעד (החברים) כבר שם, הסתבר שזו דווקא המגבלה הגדולה ביותר שלו. קהל היעד מלכתחילה מצומצם ויש הרבה יותר אנשים שלא מכירים אותך מאשר כאלה שכן. בנוסף, בפייסבוק, אנשים מחפשים את הדבר הבא עוד לפני שהדבר הקודם קיבל את 15 דקות התהילה שלו ומה שכתבת לפני 5 דקות מאבד את הקסם שלו מהר מאוד וחיפושים שנעשים מחוץ לפייסבוק, לעולם לא יגיעו למה שאני כותב. כך הבנתי סופית, שכדאי למצא מקום חדש, אמיתי, יעודי לבלוג שלי. לא מקום שהוא גם בלוג כמו פייסבוק אלא מקום שהוא אך ורק בלוג וכך הגעתי לפה.

הרשומות שתקראו פה, נכתבו במשך יותר מ 10 שנים (מאז נפתח הבלוג הראשון בתפוז) והחלטתי לפרסמן מחדש בבלוג הזה. אז ברוכים הבאים לבלוג שלי, אני מקווה שתהנו ואל תשכחו להשאיר תגובה :)

יאללה מתחילים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה