יום שלישי, 22 בינואר 2019

כבר לא עובד יותר, אז אל תנסו

"אל תדאג" (בכל כך הרבה מצבים)

"אצלי זה עובד" (עובדי היי טק מבינים למה אני מתכוון, לאחרים זה לא רלוונטי) 

"עוד 5 דקות" (כשמעירים מישהו בבוקר)

"אבל לא עברתי את ה 70 קמ"ש" (כששוטר עוצר על מהירות גבוהה)

"הכלב אכל לי את השיעורים" (כשהמורה תפסה אותנו שלא הכנו ש"ב)

"זה לא כמו שזה נראה" (כשגבר/אישה נתפסים על חם)

"זה לא את/ה זה אני" (כשנפרדים)

"זה לא אני" (בכל פעם שמאשימים אותנו במשהו)

"למה רק לי זה קורה" (כשקורה לנו משהו רע)

"אופס" (כשמפשלים)

4 תגובות:

  1. אבל היא נשואה? את זה לא שמעתי וגם לא מבינה את ההגיון

    השבמחק
    תשובות
    1. קראתי הודעה בפורום באינטרנט שדיברה על מישהי שיצאה עם חבר שלה וחברים שלו (עם בני בנות זוג). אותו חבר מאוד התקרב לבחורה מסויימת, יותר מדי לדעתה של אותה בחורה. כשהיא העלתה בפניו את העניין הזה, הוא אמר בתור תירוץ לכך שאין לה מה לדאוג: "אבל היא נשואה".

      מחק
  2. באמת? עדיין מאשימים את הכלב שלא מכינים שעורים?

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שעם הנוער של היום, הם פשוט אומרים למורה: "לא הכנתי שיעורים, למה מה תעשי לי?"

      מחק