יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

רוצה לעשות משלוחה? (לא מומלץ לפראנואידים)

רובנו עושים קניות ברשתות שיווק מזון, כי בכל זאת אנחנו בני אדם ואנחנו צריכים לאכול בשביל לחיות. למרות שיש כאלה שחושבים שזה הפוך, אבל זה לא הנושא הפעם.

העצלנים שביננו, או אלה שקונים המון דברים, משתמשים בשירותי המשלוח של המקום בו הם קונים את האוכל, כך שאחרי התשלום בקופה, השליחים מעמיסים את הארגזים, שואלים לאן לשלוח ומתישהו בעוד כמה שעות הם יקבלו את המוצרים.

כאשר הם מגיעים, הם מכניסים את הארגזים עם האוכל ממש עד למקרר ולנו נשאר רק לסדר אותו. אני לא יודע איך הבית שלכם מסודר אבל בד"כ כשנכנסים למטבח, עוברים ליד או דרך הסלון (או לפחות ניתן לראות אותו), מה שמאפשר להם הצצה קטנה לתכולה של הדירה.

אחרי שעשיתם את התהליך הזה מספר פעמים, ישנם אנשים שיודעים עליכם את הפרטים הבאים: כתובת, זמן הגעה לקניות, זמן עריכת הקניות עצמן והכי חשוב, כתובת ותכולת הדירה (לפחות בחלקה). אני מתאר לעצמי שאתם כבר מבינים לאן אני חותר. לאנשים האלה, שיודעים את כל זה, יש חברים שאולי מחכים לטלפון מאותם אנשים, כך שיוכלו לדעת היכן לפעול ובעיקר מתי וכמה זמן יש להם.

אמנם לא קראתי על מקרה כזה אבל זה לא אומר שהוא לא קרה כבר ולכן מוטב שתקחו את זה לתשומת ליבכם.

7 תגובות:

  1. השכנים שלך יודעים עליך יותר מהשליח, הם גם מכירים את האוטו שלך ויודעים איפה החניה שלך, מתי אתה יוצא לעבודה ומתי אתה חוזר.
    כך גם המנקה בבניין שלך, וגם הגברת המבוגרת הזו, שיושבת בכניסה לבניין על הספסל (היא לא סתם יושבת, היא מתעדת כניסות ויציאות), והשכן ההוא מלמעלה - שבה פעם באיזה שבוע שבועיים לשאול שאלה לא רלוונטית - הוא בכלל מבצע הכנת שטח...
    כולם רוצים לתפוס אותך, כולם רוצים להרוג אותך, כולם רוצים לשדוד אותך וכולם מתכננים עליך משהו שחבל לך על הזמן...
    במחשבה שנייה - אז זהו שלא, אתה לא כזה חשוב כמו שנראה לך, הבית שלך קצת רדוד ביחס לבתים של אחרים, ואם כבר לשדוד, לגנוב או לעקוץ - עדיף מישהו יותר מבוסס ממך.
    תגיד תודה שאתה בעשירונים האמצעים, ותעביר חזרה לאח הגדול. נגמרו הפרסומות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבין שפיספסת את הכותרת. לא נורא, פעם הבאה.

      מחק
    2. אם אתה פרנואיד - אתה ככל הנראה מפחד מעוד הרבה דברים, והמשלוח בסופר לא באמת מעלה את דרגת הסיכון. אם אתה לא פרנואיד - אז למה לא לשלם עוד 10 שקלים כדי שמישהו אחר יעלה את הקרטונים של השתייה 3 קומות ברגל?

      מחק
  2. מצטרף למה שיניב כתב מעליי.
    כמו כן, תתקין מנעול טוב בבית. זה אף פעם לא מזיק. אם אתה רוצה אני יכול לייעץ לך בנושא מנעולים בהודעה פרטית, חינם אין כסף

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצטרף למה שאני כתבתי בתגובה ליניב :)

      מחק
  3. או שפשוט יתאמו מתי אתה בבית ויביאו לך את האוכל, מבלי להכנס. כי מה שאתה אומר תקף לגבי כל איש שירות החל מתיקון מזגן ועד לשליח פיצה

    השבמחק
  4. פרנואידיות לשמה! ברור שמחשבה כזו חלפה לי בראש, והנה הנשק הסודי שלי,
    כשהמשלוח מגיע הבית תמיד נמצא בתוהו ווהו, הם כל כך יפחדו לצעוד פנימה שהם לא יעיזו. חוץ מזה רק רואים ספות עיתונים וצעצועים בכל מקום (לגו, קוביות וספרי ילדים מתפוררים).
    מתוך נסיון הם - השליחים - זורקים לי את השקיות ואפילו לא מעונינים בכוס השתיה שאני מציעה להם. עובדה הם שברו לי את הביצים כל פעם ששלחתי שהתחלתי לקחת אותם איתי מהסופר. פעם גם מרוב מהירות שכחו להביא לי את נייר הטואלט החדש. זה הגיע כעבור שלושה ימים.
    נאלצנו להשתמש בחבילות הטישיו.

    השבמחק