יום שלישי, 5 ביולי 2016

שיחות אמיתיות עם מעשנות

3 שיחות אמיתיות עם מעשנות

לפני 10 שנים 
המעשנת
יש לי ברונכיט קשה חזרתי עכשיו מהרופא  
אני
קודם כל תהיי בריאה ומה זה אומר ברונכיט קשה?  
המעשנת
לא יודעת:) שאני מאוד חולה 
אני
ליחה וכדומה? 
המעשנת
גם  
אני
תרגישי טוב. אנטיביוטיקה או רק לנוח?  
המעשנת
גם וגם  
ותודה. הברזתי לאורית היום  
אני
הברזת ממה?  
המעשנת
מלהפגש איתה  
אני
אבל את חולה :) אז אין חדש כרגע אני מבין 
המעשנת
לא שידוע לי או לצורך העניין שמעניין לי :) 
אני
חבל, דווקא הבנתי שממש רצית להיפגש איתה, מזמן לא נפגשתן  
המעשנת
כן אבל כרגע אני רוצה להיות בריאה ולחזור לעשן  
אני
את רוצה לחזור להיות בריאה רק כדי לעשן וזה אחרי שאת אומרת לי שיש לך ברונכיט קשה? נו טוב, אני אף פעם לא אבין מעשנים :) 
המעשנת
נכון :) 

לפני 5 שנים
אני
את מעשנת?  
המעשנת
לא, אלא אם אתה מחשיב 3 סיגריות ביום כמעשנת  
אני
* מהנהן עם הראש * 
המעשנת
אתה לא יכול להשוות אותי למישהי שמעשנת קופסה ביום 
אני
נכון, אבל אני גם לא יכול להשוות אותך למישהי שלא מעשנת בכלל ביום 

לפני שנה
אני
את מעשנת?  
המעשנת
לפעמים 
אני
כמה זה בסיגריות? 
המעשנת
:) אני לא מהנרקוטיות האלה, אני מעשנת בשביל הכיף, סיגריה שתיים ביום.

7 תגובות:

  1. שוין. תכלס, מבינה אותה.

    השבמחק
  2. הינה עוד משהו שלא תבין :-|
    סיפור אמיתי ששמעתי:
    פעם מישהיא עישנה.
    קיבלה סרטן.
    הפסיקה לעשן.
    ניצחה את הסרטן.
    חזרה לעשן.
    הסרטן חזר.

    ככה היתמכרות: לא מתים לא מסכימים להבין.

    השבמחק
    תשובות
    1. היא לפחות הפסיקה. שמעתי על מקרים שגם במקרים כאלה, לא הפסיקו לעשן...

      מחק
  3. כמי שהיה שם שלושים שנה וכבר לא שם כחמש עשרה שנה -
    כואב לי הלב לקרוא.
    רק מי שהיה שם, יכול להבין. (לא להצדיק חלילה.)
    אני אומר, אם אני הצלחתי אז כל אחד יכול. חבל לי על מי שלא מצליח.

    השבמחק
  4. נו מה אני אגיד... ככה הם השיחות עם מעשנים... הכי מצחיק זה שדודה שלי שמעשנת אומרת לבן דוד שלי לא לעשן כי הוא רק מתחיל ושלא יזיק לעצמו...
    פרדוקסליים לגמרי...
    מתרגלים לפרדוקסליות שלהם...

    השבמחק
  5. ההתמכרות הקשה בסוף השיחה, מי שנופל לסיגריות הוא מתקשה להיגמל יש חומר
    של ניקוטין שממכר היום גם שרוצים מתקשים להיגמל
    אפילו שמרגישים בכלל לא טוב, ברוך השם
    כל אדם שלא נפל לסיגריות, ההנאה הרגעית
    מביאה לנזק בריאותי של שנים רבות.

    השבמחק