יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

לפני ואחרי

לפני: צריך להראות עסוק כאילו היא הדבר האחרון שיש לך בראש.
אחרי: נראה לך באמת שיש משהו אחר חשוב יותר ממנה?

לפני: תיזום! תיזום!! תיזום!!!
אחרי: תבחר את מה שאתה רוצה, נעשה את מה שאני רוצה.

לפני: כל התנצלות שלה, נראית לך מיותרת.
אחרי: למה את אף פעם לא מוכנה להודות כשאת טועה?

לפני: הכל אצלה קסום, גם כשהיא בפיג`מה.
אחרי: נראה לך שאת יוצאת איתי כשאת לבושה ככה?

לפני: להרשים את ההורים שלה הופך למשימה מספר אחת.
אחרי: למי יש כח לאחים הבכיינים שלך ולהורים הנודניקים האלה?

לפני: שואלים את כל מי שמכיר אותה איזה תכשיט היא הכי אוהבת.
אחרי: אולי הפעם אני אביא לך תלושים ואת תקני את מה שאת רוצה?

לפני: היא מוזמנת לבוא לדירה מתי שרק תרצה.
אחרי: אולי תתני לי קצת ספייס?

לפני: נחפש את הזר הכי מקסים שיש בחנות.
אחרי: מה? מייק אפ סקס זה לא מספיק?

לפני: אמא שלה נראית כמו אחותה הקטנה
אחרי: מתי האמא הזקנה שלך תמות שנוכל להנות מהירושה?

לפני: אתה תשלם גם על הארוחה וגם על הטיפ
אחרי: ראית את הארנק שלי?

לפני: את בחורה מדהימה.
אחרי: אני נדהם כל פעם מחדש, מה לעזאזל אני עושה איתך?

תגובה 1:

  1. בהחלט ניחנת בכישרון לגעת בנקודות הקטנות האלה ברגש בנשמה..ואתה יודע, אני מתחילה לפקוח את עיניי ואכן לראות את מה שאתה הכי אוהב..את הפרשנות השונה בנקודות זמן שונות...ההתחלה כל כך הזכירה לי מישהי משום מה...האם אני די נועזת כשאני מחליטה מי היא? :-) רק על המילה נועזת יש לי כבר אוסף משפטים וציטוטים והיקר לי מכל מופיע לנגד עיניי..הלא זה וויליאם שייקספיר..מקווה שקראת את הסונטות שלו..
    אך השורות האחרונות השאירו בי צביטה לא מובנת..היא מדהימה..אתה מודה בזה..אך מה אתה עושה איתה..וכאן אינספור פרשנויות..עצה שלי:אתה פשוט אוהב אותה!! כי על אף השוני בין גבר ואישה, ניכר כמה אתה חושב עליה בכל שורה, עד כמה אתה אכפתי כלפיה, על אף היותה אישה ( עם החשקים והרצונות שלה כאישה, כאישה נשית ). מה שמחבר אותך אליה זה משהו שלא ניתן להסביר..נגעתי בזה בפוסט שלי, על הספר "החיים שנועדו לי". המוח, עם כל הכבוד להיותו מר מוח צריך לפנות מקום ולתת למשהו עמוק יותר שקיים בך להחליט..והרגש אף פעם לא מטעה אנשים חזקים ועוצמתיים. ומי הם האנשים החזקים והעוצמתיים? הם אנשים שלא דורכים על האמת שלהם הפנימית..לא בוגדים ברגשות החבויים בהם ולא בוגדים בחלומות:-) הם נאמנים לרגש האהבה הטהור שהם משמרים לאחת והיחידה.
    :-) תתחיל להתאהב בה באחת והיחידה ואז תגלה מקומות שעוד טרם ביקרת בהם..שיעניקו לך משמעות אף גדולה יותר מזו שאתה חווה כיום:-)

    השבמחק