יום שני, 11 בדצמבר 2017

יחצנות לשמה

אומרים שפטריוט הוא זה שחושב שהמדינה שלו היא הכי טובה רק בגלל שהוא נולד בה.

אפשר לומר דבר דומה על יחצ"נים ומקומות הבילוי אותם הם מייחצנים כי לדעתם, מקומות הבילוי אותם הם מייחצנים, הם הכי טובים רק בגלל שהם מייחצנים אותם והם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם.

מעשה בבחורה, שכל מה שרצתה זה למצא מקום לחגוג בו את יום הולדתה. תחילה הוזמנה למועדון מסויים על ידי היחצנית של אותו מועדון אך כשהגיעה הסתבר שהיא לא יכולה להיכנס כי המקום מלא לגמרי. היא ניסתה להשיג את אותה יחצנית אבל ההיא כנראה הייתה עסוקה בלספור את הכסף מהיחצנות שלה כי להגיב היא לא הגיבה ורק יום או יומיים לאחר מכן טרחה לחזור לאותה בחורה ולומר לה שהיא לא הגיעה בזמן שנאמר לה להגיע. ד"א, כשלבסוף היא כן נכנסה בכוחות עצמה בלי עזרתה של אותה יחצנית, הספיקו לה 2 דקות על מנת להבין שזה לא המקום שבו היא רוצה לחגוג יומולדת.

אותה בחורה המשיכה בחיפושים והפעם מצאה לעצמה יחצן, או שאולי הוא זה שמצא אותה? וגם הוא התחיל לפאר ולשבח את המקום אותו הוא מייחצן. כשסיפרה לו על ניסיונה המר הוא אמר שאצלו זה לא ככה, נו בטח, שלו יותר טוב, למישהו היה ספק? גם לשאלתה לגבי עישון, הוא ענה שלא מרגישים כי יש פתחי מילוט (לאויר או לאנשים?). מניסיון שלי אני יכול לומר שלא היה מקום אחד שביקרנו בו ופתחי האיוורור עזרו.

מיותר לציין ששניהם לא באמת התעניינו במה שהיא מחפשת ורוצה אלא היו עסוקים בלומר עד כמה (המקום) שלהם יותר טוב. אז תגידו לי אתם, זו יחצנות לשמה או שחצנות לשמה?

3 תגובות:

  1. ככה זה יחצנות. הם רוצים להביא אותך לשם, לא אכפת להם אם תיהני או לא.
    זה די מפגר לטעמי, כי אני מאמין יותר במתן שירות מעולה כדי שהלקוח יחזור שוב ושוב (אולי כי אני עובד בשירות לקוחות בעצמי).

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מאמין בשירות מעולה, הם מאמינים ב"פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים"

      מחק
  2. מעדיפה לחגוג בבית אם אפשר אבל אם לא .... עדיף ללכת למקומות שרק עכשיו נפתחו , ועדין בהרצה ולא כאלה שאנשים כבר מכירים והולכים לשם בתור בילוי ולא בשביל לחגוג משהו מסויים

    השבמחק