יום ראשון, 12 בפברואר 2017

אני אוכל לאט

אני אוכל לאט

אני אוכל כל כך לאט, שאנשים אומרים לי בתיאבון מספר פעמים כי הם בטוחים שאני שוב אוכל.

אני אוכל כל כך לאט, שאני אוכל על פלטת החימום כדי שהאוכל לא יתקרר. 

אני אוכל כל כך לאט, שאני נהיה שוב רעב, תוך כדי אכילה.

אני אוכל כל כך לאט, שכשהולכים למסעדה, אני מסיים את המנה הראשונה כשהאחרים כבר סיימו את הקינוח.

אני אוכל כל כך לאט, שכשאני מזמין מקומות ישיבה, אני גם מזמין את האוכל, שיהיה מוכן עד שאגיע.

אני אוכל כל כך לאט, שאני מצחצח שיניים שלוש פעמים בזמן הארוחה.

אני אוכל כל כך לאט, שאני אוכל רק ארוחה אחת ביום. במשך כל היום.

אני אוכל כל כך לאט, שאני אוכל רק במסעדות שפתוחות 24/7.

אני אוכל כל כך לאט, שאני צריך לזרוק את האוכל באמצע כי תאריך פג התוקף שלו עבר.

אני אוכל כל כך לאט, שאני צריך לסיים את הרשומה הזו כי עדיין לא סיימתי לאכול.

6 תגובות:

  1. אוי, זה טוב. אבל אני לא אוכלת לאט, אני אוכלת הרבה-.-

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקווה לפחות שאלה דברים טעימים :-)

      מחק
  2. האמת זה בריא לאכול לאט, לא? וככה גם אוכלים כמה שבאמת רעבים, ולא סתם משמינים כמו אנשים שאוכלים מהר (מישהו קרא לי?)

    השבמחק
    תשובות
    1. מישהו אמר לי פעם בגלל זה, שאני אחיה לנצח. שאלתי אותו אם זה מה שהוא מאחל לי...

      מחק