יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

גם לחתונות יש גילגול נשמות?

בתחילת קשר זוגי זה נראה כאילו אנחנו מכירים מגילגול קודם, אחרי שבועיים אנחנו מבינים למה לא נפגשנו 200 שנה.

לפני כ 30 שנה בערך, פתחנו את הטלויזיה וראינו את אורנה ומשה דץ שרים להם ביחד בטלויזיה, העובדה שמדובר בבעל ואישה די הפתיעה את כולנו. היא הייתה חתיכה והוא חננה. היו המון שמועות על החתונה הזו (שנמשכות עד היום) ועל כך שאין להם סיכוי להישאר יחד יותר מדי. הם החזיקו מעמד 20 שנה, (המון זמן בברנז'ה המקומית) והתגרשו.

באותה תקופה שבה הם נפרדו צץ לו זוג חדש, בדיוק עם אותן מחשבות על בחורה יפה ופרועה והחננה שלה. מדובר בעודד מנשה ועדן הראל. גם במקרה הזה, בדיוק כמו אז, השמועות נסקו לשמיים לגבי מהות החתונה והאם יש סיכוי לזוג הזה להחזיק מעמד. בינתיים, מספר שנים אחרי אותה חתונה וארבעה ילדים משותפים, אפשר לומר בביטחה שהם מחזיקים מעמד לא רע ביחד, על אפם וחמתם של אוהבי הרכילויות. עכשיו רק נשאר לראות מה יקרה להם כאשר הם יחגגו 20 שנה ביחד, אישית אני מאחל להם רק טוב. בתקופה האחרונה הזוג חזר בתשובה אז אני לא יודע מה דעתם האישית לגבי נושא גילגול הנשמות באופן כללי והאם הדעה הזו השתנתה בעקבות החזרה בתשובה.

גילגול נשמות אצל בני אדם (במידה ויש דבר כזה) לוקח בין מאות לאלפי שנים, ככה אומרים לפחות. כנראה שגילגול נשמות בחתונות, זה דבר מיידי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה